Galen och trevlig kväll igår

Förlåt för jag ej skrev på hela dagen/kvällen igår. Men min lördag var lyckad, moa ringde. Vi planerade att gå på bio med Aleco, Alex, Butte, George och Malek. Så det gjorde vi, när vi skulle möta Butte så sprang jag och Moa till donken och köpte mat. Sedan taggade vi till bion, men nej vi fick inte äta där inne-.- Så vi gick ut utanför bion, låtsades äta och sen la vi donken-påsen i maleks tjocktröja. Så höll han om Moa bakifrån så hon tjejen inte skulle märka något, och vi kollade på Farsan. Filmen var rolig, skrattade för det mesta. Men det fanns 2 män bakom mig och Moa som garvade skitfult, asså bokstavligen. Höll på att kissa på mig av garv, aja sen gick åkte Moa och Malek hem. Sedan taggade jag, Butte, George, Alex och Aleco till kina resturang. Vi skrattade och hade kul, vi var typ dem ända ungdomarna där men vi brydde oss inte. Roligt hade vi iallafall, sen vid halv 11 sa vi hejdå och åkte varsin väg. Kom hem rnt 11 och åt snackade med Aleco om dagen, dem räddade min lördag. Tack för en underbar kväll ♥

Aja, idag vaknade jag först 8 somnade om till 9 sen somnade om till 10 och sen vaknade jag 10.40 ungefär har bara suttit vid datan, ska strax gå göra frukost. Är hungrig, sen ska jag smsa moa. Min alla<3dag spenderas med Aleco, moa och Malek annars jag och Aleco. Men hoppas ni får trevlig alla<3dag med era vänner, pojkvänner eller familj. Så uppdaterar jag ikväll, ha det bra nu!
Grattis på alla hjärtans dag.
<3<3      <3<3
   <3      <3       <3
   <3               <3
    <3          <3
     <3     <3
      <3
Tagen från lana's blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0