Interjuvar Lana

Hej lana, hur gammal är du? :)
Hejhej! Jag är 15 år:)

 Vart bor du?:)
Väsby :D

Har du någon/några syskon? 
2 storesystrar, en lillesyster samt en storebror.

Gillar du att bo i Väsby? ;)
Aa, förutom att folket är ''lite'' fucked up :)

Vart skulle du vilja bo, i Sverige eller USA? :)
USA!

Hur bra relation har du med din lillesyster, vad heter hon förresten? :)
Otroligt bra vi berättar allt för varandra och umgås hela tiden, som magneter. Jana heter hon :)

Du driver en blogg som är väldigt intressan, hur känns det att ha många läsare som kommer med söta kommentarer? :)
Många&Många.. Det känns alltid bra när man får söta kommentarer, såklart.

Hur som helst, angående din blogg. Hur många frågestundar har du haft sen du starta denna?
2-3 frågestunder har jag haft, minns inte exakt!

Vem är A, är det din pojkvän? På G, gillar ni varandra? Berätta om honom :)
A är en kille jag är på g med kan man säga Vad kan jag berätta?

Skulle du kunna berätta hur han är mot dig, hur känner du honom osv. Berätta det du vill!
Träffade honom på en fest. Vi fick kontakt och började prata. Han har hjärta av guld :$

Hur får du så långt hår? Hur ofta klipper du det & hur plattar du ditt hår.
Jag sparar helt enkelt haha. Klipper topparna 1 gång var tredje månad ungefär. Plattar håret 3-4 gånger i veckan.

Om du kände en tjej som du träffat 1 gång ungerfär och du visste att hon gillar din killkompis Aleco, skulle du acceptera det eller vara emot detta?
Jag är inte Alecos chef, kan inte bestämma vad han ska göra och inte göra. Om jag visste att tjejen var en dålig tjej så skulle jag sagt det till honom såklart.

'' För er som vill se bild på Lana och mr.A spana in hennes blogg och kolla! lana kungen ''

Har du och mr.A strulat?
Japp.

Om du kände någon kompis till dig, och tjejens kompis ville börja haffa butte? Vad skulle du tycka om detta?
Ingen aning... beror på vem personen är och så. Hur många tjejer butte än har & hur många killar jag än har så är han alltid min bejbi

om du fick reda på att någon av butte, aleco & dem sårade en tjej dem var tillsammans med + du kände henne, och tyckte om henne då&då. Vad skulle du göra?
Skulle antagligen tagit reda på varför. Men sen är det upp till dom vad dom gör när det gäller kärlek&tjejer, that's not my problem ;)


& där var frågorna slut.. Vad tyckte ni? Ska jag göra fler interjuver med andra folk och sånt, kommentera vad just du tycker! Ni hittar till Lana's blogg där det står några rader upp '' lana kungen ''


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett kul :D

2010-02-15 @ 12:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0