Ny header


- Inte min hand på bilden :)


shylylylylylylylylyyyyh homie'z, wzuuuup? Själv sitter man i sängen och snackar med folk på msn, har varit hemma hela dagen. Och imorgon ska jag förbi tandläkaren 13.15 tror jag (?) Kanske ska få tandsmycke, vet inte. Annars ska limma på ett eget, mohahaha(a). Hur som helst så har jag bara kollat runt med folk om dem vet vart man kan göra hål i tungan och sånt, ska göra på fredag. Har pratat om det med mamma, har lovat att sköta mig och lyssnat. Skulle träffa Moa på förmiddagen, men mamma sa nej du får inte då självklart började jag och hon tjafsa så då gav jag upp och stannade hemma. För vill verkligen verkligen verkligen göra hål i tungan, har gått i snart 2 år och läängtat få göra. Så jag har hittat ett ställe, dock kan jag ej säga pga det är typ privat grej.. Hur som helst har jag firat min alla<3dag med mina glassar som min mamma's kompis köpte, chips m.m gottsaker helt enkelt. Så har kollat på Hitch, family guy och massa andra filmer. Tagit det lugnt, noppat mina ögonbryn men ska strax gå göra igen för att jag vill få dem perfekt. Sen kanske om jag orkar så ska jag göra inbakade flätor på lilla mig. Asså ja ni, det finns mycket jag behöver göra.

Som sagt så kommer jag inte ha skola på 3 veckor, fett skönt. Nej men kommer liksom börja praoa imorgon i två veckor, sedan är det sportlov. Vad ska ni hitta på under sportlovet? Själv har jag ingen aning. Jo min syster, hennes dotter och min mamma fyller år under lovet typ. Min syster&hennes dotter den 23. Mamma den 25, mmmmhhh blev hungrig nu för mamma kommer ju självklart göra resturang hemma! :D Har hittat en jättefin tröja till mamma, eller hon valde den. Hahaha det är skitsvårt och hitta present till mamma. Min syster är det lite lättare för att hon säger direkt. Samma sak med hennes dotter, så ja. Men finns tyvärr inte mycket och skriva.. Så vi hörs senare ikväll eller någonting. Annars hörs vi imorgon, ta hand om er! ♥

Och förresten tack mary-ann för du la in headern till mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0